Kauppakorkeakoulun kansainväliset ohjelmat kiinnostivat hakijoita

Oulun yliopiston kauppakorkeakoulun hakijoiden määrä kansainvälisiin tutkinto-ohjelmiin kasvoi 31 prosentilla edellisvuodesta. Haettavana oli yhteensä 145 aloituspaikkaa kuudessa maisteriohjelmassa ja yhdessä kandidaattiohjelmassa.

Kevään 2024 ensimmäisessä yhteishaussa haettiin kauppakorkeakoulun englanninkielisiin hakukohteisiin. Oulun ylipiston kauppakorkeakoulun hakukohteisiin saapui 5 547 hakemusta 4 338 hakijalta. Syksyllä 2024 alkaviin koulutuksiin on aloituspaikkoja 145.

Kauppakorkeakoulun suosituimmat hakukohteet hakemusten määrällä mitattuna olivat liiketoiminta-analytiikan ja kansainvälisen liiketoiminnan johtamisen maisteriohjelmat. Uudistettu kaksivuotinen vastuullisen markkinoinnin maisteriohjelma kiinnosti myös yli 500 hakijaa. Ohjelma painottaa vastuullisuusnäkökulmaa markkinoinnin ydinteemojen sisällä.

Opiskelijavalinnan tulokset valmistuvat pääosin toukokuussa. Kansainvälisen liiketoiminnan johtamisen kandidaattiohjelman valintatulokset julkaistaan toukokuun loppuun mennessä. Hakijoiden tärkeimmät päivämäärät on kerätty yhteen yliopiston sivuille.

Suomenkielisiin kandidaatti- ja maisterikoulutuksiin haetaan kevään toisessa yhteishaussa 13.–27.3.2024.

Katso myös:

Oulun yliopiston englanninkielisiin tutkinto-ohjelmiin yli 21 000 hakemusta

Liiketoiminta-analytiikan kansainvälinen maisteriohjelma suosituin hakukohde

Viimeksi päivitetty: 19.1.2024