Kauppakorkeakoulun opinnot avoimessa yliopistossa ja kesäyliopistossa kevätlukukaudella 2021

Oulun yliopiston kauppakorkeakoulun opintojaksoja on ilmaiseksi tarjolla läsnä olevaksi ilmoittautuneille perustutkinto-opiskelijoille kevätlukukaudella 2021. Opintojaksoja toteuttaa niin Oulun yliopiston avoin yliopisto (AVOIN YO) kuin myös Pohjois-Pohjanmaan Kesäyliopiston Oulun toimipiste (PPKYO).

Avoimen yliopiston kursseille voi ilmoittautua suoraan avoimen yliopiston verkkosivujen kautta.

Kesäyliopiston kursseille opiskelija tarvitsee maksusitoumuksen omasta tiedekunnasta, ts. opintojakson on oltava hyväksytyssä HOPSissa. Asiasta voi olla sähköpostitse yhteydessä oman tiedekunnan lähipalvelutiimiin (study.xxxxxxx@oulu.fi). Kursseille ilmoittaudutaan kesäyliopiston kautta. Ilmoittautuessasi merkitse kesäyliopiston sähköiseen ilmoittautumislomakkeeseen oma tiedekuntasi ja tutkinto-ohjelmasi. Kursseille ilmoittautuminen on sitova.

Opintoja voi suorittaa sivuaineen peruskokonaisuuden (25 op) verran taikka tehdä yksittäisiä opintojaksoja. Opintojaksoja on tarjolla seuraavasti:

3. periodi

Kauppatieteiden opinnot (avoinna muiden tiedekuntien perustutkinto-opiskelijoille, ei kauppakorkeakoulun omille perustutkinto-opiskelijoille)

• Johtajuus ja organisaatiot 5 op (OY) - ay724102P (PPKYO)
  • Taloustieteen perusteet 5 op (OY) - ay724110P (PPKYO)
  • ay724113P Brändimarkkinointi (AVOIN YO) (5 op)
  • ay724201A Internationalization (AVOIN YO) (5 op)
  • ay724202A Managing Multinationals (AVOIN YO) (5 op)

Mikroyrittäjyyden opinnot (avoinna kaikkien tiedekuntien perustutkinto-opiskelijoille)

• ay724841P Mikroyritysten ketterä johtaminen (AVOIN YO) (5 op)

4. periodi

• Johdon laskentatoimi 5 op (OY) - ay724105P (PPKYO)