Kauppakorkeakouluun kolme uutta dosenttia

Oulun yliopiston kauppakorkeakoulun tutkijatohtorit KTT Marika Iivari, KTT Anne Keränen ja KTT Ilkka Ojansivu antoivat dosentuurin hakemiseen liittyvän opetusnäytön 14. maaliskuuta Oulun yliopistossa.
Oulu Business School's three new adjunct professors smiling in a group photo after their demonstration lectures in March 2023

KTT Marika Iivari työskentelee kauppakorkeakoulun Martti Ahtisaari Instituutissa. Hänen dosentuurinsa liittyy digitalisaation ja liiketoiminta-analytiikan alaan. Opetusnäytössään Iivari antoi kokonaiskuvan siitä, mitä liiketoiminta-analytiikka on ja miten digitalisaatio ja data ovat vaikuttaneet datalähtöisen päätöksenteon kehittymiseen erilaisissa organisaatioissa.

KTT Anne Keränen työskentelee kauppakorkeakoulun Martti Ahtisaari Instituutissa. Hänen dosentuurinsa liittyy vastuullisen johtamisen ja sosiaalisen kestävyyden alaan. Keränen keskittyi opetusnäytössään inhimillisyyden tarpeeseen johtamisessa silloin, kun organisaatiot sitoutuvat toimintoihin, jotka edistävät sosiaalista kestävyyttä. Tällaisiin toimintoihin sitoutumisessa voi syntyä erilaisia eettisiä ja vastuullisuuteen liittyviä kysymyksiä, jotka vaativat johtajuudelta inhimillisyyttä ja herkkyyttä.

KTT Ilkka Ojansivu työskentelee kauppakorkeakoulun markkinoinnin, johtamisen ja kansainvälisen liiketoiminnan yksikössä. Hänen dosentuurinsa liittyy kestävien liiketoimintasuhteiden alaan. Opetusnäytössään Ojansivu tarkasteli kestäviä liiketoimintasuhteita sosiaalisten normien näkökulmasta.

Oulun yliopiston kauppakorkeakoulu onnittelee uusia dosentteja!

Viimeksi päivitetty: 28.3.2023