Kerro mielipiteesi ylioppilaskunnan arvoista!

Minkälaisille arvoille ylioppilaskunnan toiminnan tulisi perustua? Vastaa ja vaikuta!

OYY haluaa kuulla opiskelijoilta eli jäseniltämme, minkälaisten arvojen tulisi ohjata ylioppilaskunnan toimintaa. Nykyiset arvomme on kirjattu strategiaan joka on voimassa vuoteen 2025 saakka, ja ne ovat avoimuus, rohkeus, vaikuttavuus, yhteisöllisyys ja kestävyys.

Nyt haluamme kysyä jäseniltä, ovatko nämä arvot vielä ajankohtaisia. Arvot ohjaavat päivittäistä työskentelyämme, ja vaikuttavat suuriin ja pieniin päätöksiin joita ylioppilaskunnassa tehdään. Vastaa kyselyyn ja vaikuta uuden strategian tekemiseen!

Emme kerää vastaajien tietoja tai yhdistä vastauksia yksittäiseen vastaajaan. Kyselyyn täytyy kuitenkin kirjautua, jotta voimme varmistaa että vain jäsenemme pääsevät vastaamaan.

vastaa kyselyyn tästä

Kysely on auki 2.-23.4.2024.

Lisätietoja kyselystä: pääsihteeri Kauko Keskisärkkä, paasihteeri@oyy.fi

Viimeksi päivitetty: 2.4.2024