Kesätyö- ja harjoittelumahdollisuuksia tarjolla Aarresaaren Valojobsissa

Harjoittelupaikkoja ja muita työpaikkoja löydät Aarresaari-verkoston Valojobsista.

Tällä hetkellä Valojobsissa on avoinna lähes 500 paikkaa eri alojen opiskelijoille. Päivittyvällä ilmoituslistalla ilmoitetaan harjoittelupaikkojen lisäksi muista työpaikoista ja opinnäytepaikoista. Rajaa hakuasi mm. sen mukaan, haetko harjoittelu-, opinnäyte- vai muuta työpaikkaa, ja myös koulutusalan ja paikkakunnan mukaan. Älä rajaa liiaksi, sillä useat paikat soveltuvat laaja-alaisesti kaikkien alojen opiskelijoille. Kun tilaat palvelusta paikkavahdin, saat sopivista paikoista ilmoituksen sähköpostiisi.

Osallistu oman koulutuksesi harjoitteluinfoihin ja työelämätapahtumiin kuullaksesi viimeisimmät uutiset harjoittelusta. Lue lisää harjoittelun mahdollisuuksista ja käytännöistä Harjoittelun nettisivuilta.

Viimeksi päivitetty: 15.2.2022