Komissaari Jutta Urpilainen tapasi Martti Ahtisaari Instituutin edustajia

Martti Ahtisaari Instituutin johtaja Petri Ahokangas, varajohtaja Sauli Sohlo ja tutkija Anne Keränen tapasivat EU-komissaari Jutta Urpilaisen Eurooppapäivän aattona Oulussa.
Group photo of four smiling people. On the background there are pieces of art hanging on the wall.
Kuvassa oikealta vasemmalle: Petri Ahokangas, Jutta Urpilainen, Sauli Sohlo ja Anne Keränen

EU-komissaari Jutta Urpilainen kabinettijäsenineen vieraili toukokuun alussa Pohjois-Suomessa, ja tapasi Oulun yliopiston kauppakorkeakoulun Martti Ahtisaari Instituutin edustajat. Keskusteluissa käsiteltiin EU:n komission Global Gateway -ohjelmaan liittyviä aiheita. Keskustelujen ydinaiheina olivat digitalisaation, digitaalisen liiketoiminnan ja yhteiskunnallisen kestävyyden tutkimus ja koulutus.

Viimeksi päivitetty: 16.5.2023