Korkeakoulutetuille suunnattu ura- ja yrittäjyysvalmennus alkaa syksyllä 2021!

Ilmoittaudu Pathways to Business - hankkeen ura - ja yrittäjyysvalmennuksiin syksyllä.

Urahorisontti-ura- ja yrittäjyysvalmennukset alkavat syksyllä 2021 Oulussa. Valmennus on suunnattu sekä korkeakouluopiskelijoille että korkeakoulutetuille työnhakijoille, jotka haluavat vahvistaa uravalmiuksiaan ja varhaisia yrittäjyystaitojaan. Valmennukset tapahtuvat lähitoteutuksena ja ne tarjoavat ajan, paikan ja tilan pohtia omaa työuraa ja kehittää yrittäjyyttä osana sitä.

Maksuton valmennus on suunnattu kaikille korkeakoulutetuille (opiskelijat + jo valmistuneet työnhakijat) tieteenalasta riippumatta.

Valmennus koostuu kolmesta moduulista, joista voi valita yhden, kaksi tai kaikki kolme. Moduulit muodostavat jatkumon.

Yhden moduulin kesto 2 kk. Yksi moduuli sisältää 4 lähitapaamista (BusinessOulun tiloissa Oulun keskustassa). Sisällönkuvaukset löytyvät ilmoittautumislinkin
yhteydestä.

Toteutustapa: Lähitapaamiset ryhmämuotoisena sisältäen myös itsenäistä työtä. Kipinä-valmennuksessa myös yksilövalmennus-osio.

Järjestäjä: Pathways to Business ESR-hanke, Oulun yliopisto ja Oulun ammattikorkeakoulu yhteistyössä BusinessOulun kanssa

Ilmoittaudu nyt: https://www.oulu.fi/fi/joy/koulutushaku/urahorisontti-valmennukset

Lisätiedot ja tiedustelut:
Hankkeen sivut