Koulutuksen lähipalveluissa ruuhkaa

Koulutuksen lähipalveluissa on ruuhkaa, jonka vuoksi viesteihin vastaaminen ja asioiden hoitaminen on tavallista hitaampaa. Pyrimme käsittelemään hoidettavana olevat opintoasiat ja asiointiosoitteeseen saapuneet viestit saapumis- ja kiireellisyysjärjestyksessä.

Koulutuksen lähipalveluissa on tällä hetkellä ruuhkaa, joten mm. study.humanities (at) oulu.fi asiointiosoitteeseen lähettyihin viesteihin vastaaminen tai opintoasioiden hoitaminen kestävät valitettavasti normaalia kauemmin. Pahoittelemme tilannetta!

Jos tarvitse opintoihisi liittyen ohjausta, voit olla yhteydessä myös omaopettajaasi (https://www.oulu.fi/fi/opiskelijalle/tukea-opiskeluun/omaopettaja).

Palvelun nopeuttamiseksi ohessa ohjeet viestin lähettämiseen asiointiosoitteeseen:

• Otsikoi viestisi selvästi: asian kuvaus JA pääaineesi / tutkinto-ohjelmasi nimi, esimerkiksi 'Kysymys valmistumisesta/ Historia' (Ei esimerkiksi otsikkoa 'Kysymys')
  • Itse viestiin tulee laittaa pääaineesi / tutkinto-ohjelma, oma nimi JA aina opiskelijanumero (Pepissä kenttä: "opiskelijanumero" / "opiskeluoikeusnumero")

Ohjeita Pepin käyttöön:

• ohjeet löytyvät Opiskelijan Peppi Wikistä
  • tutustu myös Peppi-ohjeiden Usein kysyttyjä kysymyksiä osioon
  • ongelmatilanteissa katsothan ensin Pepin ohjeet ja UKK ennen kuin kysyt apua asiaan asiointiosoitteista

Koulutuksen lähipalvelut palvelevat etänä 13.3.2022 saakka

• Suosittelemme ensisijaisesti asiointia sähköisten palveluosoitteiden kautta. Voit olla yhteydessä myös puhelimitse asiakaspalvelunumeroihin arkisin klo 10-14. Fyysiset palvelupisteet mukaan lukien palvelutiskit ovat suljettuina 13.3.2022 saakka etäopetussuosituksen vuoksi.
  • Jos koet tarvetta kasvokkain asioinnille, voit sopia tapaamisen yllä mainittujen yhteydenottokanavien kautta.
Viimeksi päivitetty: 17.1.2022