KTK:n ja HUTK:n opiskelija! Tervetuloa urailtapäivään 3.3.2022!

Etsitkö harjoittelupaikkaa tai kesätöitä? Mietitkö uraasi tai kaipaat vinkkejä tulevaisuuden suunnitteluun?
Tule Tellus Backstagelle 3.3.2022 14-16.00 ja saat vastauksia pohdintoihisi!

Järjestämme KTK:lle ja HUTK:ille yhteisen urailtapäivän 3.3.2022 kello 14.00 – 16.00 Tellus Backstagella.

Paikalla on haastateltavana asiantuntijoita suoraan työelämästä ja ständejä, joilta saat lisää vinkkejä urapohdintoihisi. Iltapäivään voit tulla pistäytymään tai jäädä koko ajaksikin. Ei ennakkorekisteröitymistä.
Voit seurata tilaisuutta myös zoomissa: zoom-linkki KTK:n ja HUTK:n urailtapäivään

Tapahtuman asiantuntijat käyttävät sekä suomea että englantia, joten tilaisuus on avoin myös kansainvälisille opiskelijoille.

Mukana:

• Kasvatustieteen asiantuntijana ja uratarinan kertojana projektipäällikkö Niina Palmu
  • Opetusalan, varhaiskasvatuspuolen ja opettajien rekrytoinnista sekä tulevaisuuden näkymistä juttelemassa rehtori Anne Moilanen, päiväkodin johtaja Elina Väisänen sekä rekrytoinnin asiantuntija Minna Ponto
  • Tapahtuma - ja kulttuurialan uramahdollisuuksista ja vaatimuksista kertomassa toiminnanjohtaja Pia Alatorvinen
  • Ständeillä mukana Career Centre; ota mukaan CVsi ja tsekkauta! Saat tietoa myös yrittäjyydestä mahdollisuutena, pääset juttelemaan omasta urastasi sekä kuulemaan liikunnan ja oppimisen yhteyksistä.

Tarjolla kahvia, teetä ja selviytymispakkauksia arkeen!

Älä siis jää miettimään yksin, vaan tule mukaan! Nähdään Backstagella!

Kysymykset salla.herrala@oulu.fi

Viimeksi päivitetty: 17.2.2022