Kunniamerkkejä yliopiston henkilökunnalle itsenäisyyspäivänä 6.12.2022

Tasavallan Presidentti, Suomen Valkoisen Ruusun ja Suomen Leijonan ritarikuntien suurmestari myöntää itsenäisyyspäivänä 6.12.2022 ansioituneille Suomen kansalaisille kunniamerkkejä. Ritarikuntien kunniamerkkejä annetaan huomattavista ansioista isänmaan palveluksessa.

Tasavallan presidentti on myöntänyt seuraavat Oulun yliopistosta haetut kunniamerkit:

Professori Jari Iinatti - Suomen Valkoisen Ruusun I luokan ritarimerkki (SVR R I)

Professori Sanna Järvelä - Suomen Valkoisen Ruusun I luokan ritarimerkki (SVR R I)

Professori Lloyd Ruddock - Suomen Valkoisen Ruusun I luokan ritarimerkki (SVR R I)

Koulutussuunnittelija Kristiina Simojoki - Suomen Leijonan ansioristi (SL Ar)

Yliopisto-opettaja Risto Vuohtoniemi - Suomen Leijonan ritarimerkki (SL R)

Yliopistotutkija Ritva Heljasvaara - Suomen Valkoisen Ruusun ritarimerkki (SVR R)

Laboratoriohoitaja Eeva Lehtimäki - Suomen Valkoisen Ruusun I luokan mitali (SVR M I)

Lämpimät onnittelut kunniamerkkien saajille!

Viimeksi päivitetty: 5.12.2022