Laskentatoimen kaksoistutkinto-ohjelmahaku Pforzheimin yliopistoon avoinna 2.-5.4.2024

Haku kaksoistutkinto-ohjelmaan saksalaisen Pforzheimin yliopiston kanssa on avoinna OuyKKK:n laskentatoimen ensimmäisen vuoden maisteriopiskelijoille.

Oletko kiinnostunut kansainvälisestä kaksoistutkinnosta?

Oulun yliopiston kauppakorkeakoulussa on mahdollista suorittaa kansainvälinen kaksoistutkinto yhteistyössä Saksassa toimivan Pforzheim Universityn kanssa.

Ohjelmaan hyväksytyt opiskelijat suorittavat maisteritutkinnon toisen opiskeluvuotensa Saksassa lukuvuonna 2024-2025. Suoritettuaan opinnot kumppaniyliopistojen ohjelmavaatimusten mukaisesti, opiskelijoille myönnetään maisterin tutkinto kummastakin korkeakoulusta.

Haku ohjelmaan

Haku kaksoistutkinto-ohjelmaan on avoinna 2.-5.4.2024. Tarkemmat hakuohjeet ja valintaperusteet ovat hakukuulutuksessa.

Lisätietoa antaa ohjelmakoordinaattori Marjo Väisänen (etunimi.sukunimi @ oulu.fi) ja koulutuksen lähipalvelut study.business at oulu.fi.

Viimeksi päivitetty: 28.3.2024