Linnanmaan kampuksen P2-autopaikka-alueelle lisätty opiskelijakiintiön autopaikkamäärää

Linnanmaan lämmitystolpallisen P2-autopaikka-alueen opiskelijakiintiön käyttöoikeuspaikkoja on lisätty 10 kappaletta. Lisätyt P2- autopaikka-alueen käyttöoikeudet ovat vapaasti haettavissa eParking-järjestelmän kautta.

Linnanmaan kampuksen P8-autopaikka-alueella on myös vielä muutamia opiskelijoille kiintiöitettyjä autopaikka-alueen käyttöoikeuksia vapaana. P8-autopaikka-alueella on käytössä eTolpat, jotka mahdollistavat myös sähköauton lataamisen.

Lämmitystolpallisten autopaikka-alueiden peruskäyttöoikeusmaksu on 20€/kk tai 100€/v. Lisäksi P8-autopaikka-alueella sähköauton lataamisesta peritään 0,13€/kWh alueen käyttöoikeusmaksun lisäksi.

Kampuspalvelut

Viimeksi päivitetty: 22.12.2021