Lokakuinen tervehdys Momentumilta!

Momentum järjestää marraskuussa kaksi erityisesti yliopisto- ja ammattikorkeakouluopiskelijoille suunnattua maksutonta urailtapäivää.

Kirjailija ja somevaikuttaja Taru Tammikallio pitää 10.11. omaan kirjaansa nojautuen inspiraatiopuheen suomeksi otsikolla ”Löydä sisäinen Superstarasi ja toteuta ammatilliset unelmasi”. Tämä sessio on tarjolla verkon välityksellä koko Pohjois-Suomeen, ja suomeksi. Tilaisuuden tarkempi esittely ja ilmoittautuminen löytyy täältä.

Englanniksi järjestetään 11.11. OAMK Business Cornerissa (Linnanmaan kampus) käytännönläheisen iltapäivän otsikolla ”Impress Recruiters on Your CV and Application”. Kouluttamassa Arffman Finlandin uravalmentaja ja projektipäällikkö Kirsi Pajamäki. Tilaisuuden tarkempi esittely ja ilmoittautuminen.

Marras-joulukuussa tarjolla myös useita muita tilaisuuksia sekä Oulussa että verkon välityksellä. Lisätietoa löytyy uutiskirjeestämme.

Viimeksi päivitetty: 28.10.2021