Lukujärjestykset syyslukukaudelle 2022 julkaistu

Lukujärjestykset syyslukukaudelle 2022 on nyt julkaistu Pepissä ja Tuudossa. Myös toteutukset lukuvuodelle 2022–2023 on julkaistu.

Lukuvuoden lukujärjestykset julkaistaan kahdessa vaiheessa. Syyslukukauden 2022 lukujärjestykset on nyt julkaistu ja kevätlukukauden 2023 lukujärjestykset julkaistaan 31.10.2022.

Opinto-opas löytyy osoitteesta https://opas.peppi.oulu.fi. Opinto-oppaasta löytyy koulutusten, opetussuunnitelmien ja opintojaksojen kuvaukset ja niiden toteutusten ajat ja paikat.

Mikäli Tuudossa näkyy jokin asia virheellisesti, ota yhteyttä koulutuksen lähipalveluihin tiedon korjaamiseksi Peppiin, jotta Tuudo voi näyttää tiedot oikein.

Kurssi-ilmoittautuminen

Tee lukuvuoden 2022–2023 opetukseen ilmoittautuminen toteutusten ilmoittautumisaikojen puitteissa, pääsääntöisesti aikaisintaan 1.8.2022 alkaen. Voit ilmoittautua toteutuksille Pepissä ja Tuudossa. Muista varmistaa, että ilmoittaudut toteutukselle oikealla opiskeluoikeusnumerolla.

Ohjeita Pepin käyttöön löydät Opiskelijan Pepistä.

Viimeksi päivitetty: 5.5.2022