Lukujärjestykset syyslukukaudelle 2023 julkaistu

Lukujärjestykset syyslukukaudelle 2023 on nyt julkaistu Pepissä ja Tuudossa. Myös toteutukset lukuvuodelle 2023–2024 on julkaistu. Aikatauluihin voi vielä tulla muutoksia.

Lukuvuoden lukujärjestykset julkaistaan kahdessa vaiheessa. Syyslukukauden 2023 lukujärjestykset on nyt julkaistu ja kevätlukukauden 2024 lukujärjestykset julkaistaan 3.11.2023.

Opinto-oppaasta löytyy koulutusten, opetussuunnitelmien ja opintojaksojen kuvaukset ja niiden toteutusten ajat ja paikat.

Mikäli Tuudossa näkyy jokin asia virheellisesti, ota yhteyttä koulutuksen lähipalveluihin tiedon korjaamiseksi Peppiin, jotta tiedot näkyvät myös Tuudossa oikein.

Opetukseen ilmoittautuminen

Tee lukuvuoden 2023–2024 opetukseen ilmoittautuminen toteutusten ilmoittautumisaikojen puitteissa, pääsääntöisesti aikaisintaan 1.8.2023 alkaen. Voit ilmoittautua toteutuksille Pepissä ja Tuudossa. Muista varmistaa, että ilmoittaudut toteutukselle oikealla opiskeluoikeusnumerolla.

Ohjeita Pepin käyttöön löydät Opiskelijan Pepistä.

Viimeksi päivitetty: 4.5.2023