Luokanopettajakoulutuksen alumnipäivä pe 10.2. klo 12.30 L5

Luokanopettajakoulutus järjestää ensi kertaa pitkään aikaan alumnipäivän, jossa kuulemme koulutuksesta aikaisemmin valmistuneita opettajia ja heidän uratarinoitaan.

Lämpimästi tervetuloa osallistumaan alumnipäivään!

Pitkästä aikaa pääsemme järjestämään luokanopettajakoulutuksen alumnipäivän perjantaina 10.2.2023 klo 12.30—15 salissa L5. Tilaisuuden teemana ovat omanlainen urapolku ja hyvinvointi koulussa.

Vieraina ovat Mikko Rahkola (KM, apulaisjohtaja, Merikosken koulu), Satu-Maaria Toppinen (KM, EO, tunne- ja turvataitokasvatuksen kehittäjäopettaja) ja Iiris Kivioja (KM, yliopisto-opettaja). Heillä jokaisella on pitkä työkokemus, johon sisältyy sekä luokanopettajan työtehtäviä koulussa että muita kasvatusalan työtehtäviä.

Tilaisuudessa alumnit kertovat omasta urapolustaan ja sinulla on myös mahdollisuus kysyä alumneilta, millaista luokanopettajan työ on koulussa ja kasvatusalalla.

Viimeksi päivitetty: 3.2.2023