Mikroyrittäjyyden kansainvälinen professuuri avattu haettavaksi Oulun yliopistossa

Etsimme professoria tai tenure track -professoria, joka on erikoistunut yrittäjyyteen ja siinä erityisesti mikroyrittäjyyteen.

tohtori pyörän päällä

Tulet vahvistamaan mikroyrittäjyyden tutkimuksen ja koulutuksen valtakunnalliseen tehtävään keskittyvää tiimiämme Oulun yliopiston Kerttu Saalasti Instituutissa ja Oulun kauppakorkeakoulussa. Vastaat professorin työssä Kerttu Saalasti Instituutin mikroyrittäjyyden tutkimuksesta ja tutkimuspohjaisesta koulutuksesta.

Tavoitteena on alueellisen ja kansallisen vaikuttavuuden lisäksi vahvistaa mikroyrittäjyyden tutkimuksen ja koulutuksen globaalia vaikuttavuutta. Euroopan tasolla tämä tarkoittaa sekä verkottumista että konkreettista tutkimus- ja koulutusyhteistyötä. Professuurin myötä panostetaan eurooppalaisella tasolla vaikuttaviin tutkimushankkeisiin ja virtuaalisen tutkijaverkoston rakentamiseen.

Haku on auki 31.1.2023 saakka.

Lue lisää täältä.

Kysy lisää: