Millaisia osaajia tulevaisuudessa rekrytoidaan? Pop-upissa 24.3. äänessä suuryritykset

Millaista on tulevaisuuden työ, ja millaista osaamista silloin tarvitaan? Minkä osan työstä tekevät ihmiset ja minkä koneet? Tarvitaanko enemmän generalisteja vai spesialisteja? Entä millaisista taustoista tulevia ihmisiä yritykset haluavat töihin?

Työn ja omien organisaatioidensa tulevaisuudennäkymistä pop-up-lähetyksessä keskiviikkona 24.3. klo 17 keskustelevat

• Laura Vähäsaari, Technology Center Development Manager, Nokia
  • Jarmo Lilja, prosessikehityspäällikkö, SSAB
  • Tomi Seppä, tehtaanjohtaja, Kemi Board & Pulp Mill, Metsä Group

Juontaa Kaisa Still.

Virtuaalilähetys UniOulu YouTube-kanavalla. Tarvitset lähetyksen seuraamiseen vain nettiselaimen tai puhelimen YouTube-sovelluksen.

Tilaisuus on osa Oulun yliopiston pop-upin toimintaa. Katso muu ohjelma pop-upin sivulta.

Englanninkielinen virtuaalikeskustelu alueen työllistymismahdollisuuksista lähetetään perjantaina 26.3. klo 12.30.

Viimeksi päivitetty: 24.3.2021