Minun Erasmus+ tarinani  – opiskelijoiden kokemuksia vaihto-opiskelusta ja harjoittelusta Euroopassa  torstaina 14.10.

Millaista opiskelu tai harjoittelu ulkomailla on? Mikä on vaihtojakson vaikutus?  Miten vaihtoon haetaan ja kannattaako lähteä? Mikä vaihdossa viehättää, mikä ehkä haastaa? Top ten -vinkit vaihtoon lähtevälle?
#Erasmusdays2021

Tervetuloa linjoille kuulemaan Oulun yliopiston ja Oamkin Erasmus+ vaihdossa olleiden opiskelijoiden kokemuksia opiskelusta ja harjoittelusta Euroopassa torstaina 14.10. klo 14:00. Tilaisuus on avoin kaikille Erasmus+ opiskelu- ja harjoittelumahdollisuuksista tai yleensäkin vaihtokokemuksista kiinnostuneille.

Kokemuksistaan kertomassa ovat mm.:

• Anna, opiskelijavaihto Saksassa ja Britanniassa (OY/ molekyylilääketiede)
  • Joonas, opiskelijavaihto Tanskassa (Oamk/ rakennustekniikka, rakennusarkkitehti)
  • Sanni, opiskelijavaihto Saksassa ja harjoitteluvaihto Alankomaissa (OY, englantilainen filologia)
  • Teijo, opiskelijavaihto Belgiassa (Oamk, liiketalous/business)

Tilaisuus toteutetaan englanniksi, rennossa hengessä keskustellen. Sinulla on myös mahdollisuus esittää kysymyksiä niin opiskelijoille kun myös Erasmus+ vaihtoasioita ohjaaville Kansainvälisen liikkuvuuden palvelujen henkilöille.

Mitä: My Erasmus+ Experience

Milloin: 14.10.2021 klo 14-15

Missä:  Zoom: https://oulu.zoom.us/j/69310310889?from=addon

Lisätietoa Erasmus+ vaihdosta opiskelijalle-sivuilla:

vaihto-opiskelu / harjoittelu ulkomailla

Tilaisuus toteutetaan osana Euroopan laajuisia #ErasmusDays 2021 teemapäiviä.

#ErasmusPlus #ErasmusPlusFI #ILoveErasmusPlus

Viimeksi päivitetty: 12.10.2021