Miten korkeakoulujen hiilijalanjälki puolitetaan 2025 mennessä? Verkkotilaisuus 13.4. klo 10

Tervetuloa kuulemaan korkeakoulujen Kestävä ja vastuullinen kampusarki -toimenpideohjelmasta!
Woman watching the camera, smiling and holding the globe.

Oulun yliopisto ja Oulun ammattikorkeakoulu ovat tehneet yhteisen Kestävä ja vastuullinen kampusarki 2025 -toimenpideohjelman, jonka tavoitteena on pienentää hiilijalanjälkeä 50 % vuoden 2021 tasosta vuoteen 2025 mennessä. Mistä korkeakoulujen hiilijalanjälki muodostuu? Millä toimenpiteillä päästään asetettuihin tavoitteisiin?

Oulun yliopiston henkilöstö ja opiskelijat ovat tervetulleita kuulemaan uudesta toimenpideohjelmasta Pohjoinen muuttaa maailmaa -verkkotilaisuuteen 13.4.2021 klo 10–11. Keskustelemassa ympäristökoordinaattori Meeri Hilli ja henkilöstöjohtaja Jarmo Okkonen Oulun yliopistosta, asiantuntija Ari-Pekka Lassila Suomen Yliopistokiinteistöt Oy:sta ja edustajiston puheenjohtaja Teemu Virtanen Oulun yliopiston ylioppilaskunnasta. Tiaisuuden juontaa Oulun yliopiston viestintäasiantuntija Johanna Westerlund.

Voit seurata tilaisuutta Zoomissa ja esittää kysymyksiä tilaisuuden aikana Zoomin chatissa. Tilaisuus on suomeksi ja se simultaanitulkataan englanniksi.

Tervetuloa!

Viimeksi päivitetty: 12.4.2021