Momentumin huhti-kesäkuun tapahtumiin paikkoja jaossa!

Ilmoittautuminen kaikkiin Momentumin loppukevään webinaareihin ja työpajoihin käynnissä! Huomioi tarjonnassa erityisesti valmistumisvaiheen korkeakouluopiskelijoiden urailtapäivät 18.5. ja 19.5.
Momentumin kalenteri.

Nyt kun huhtikuinen Momentum Uravalmennus on saatu polkaistua käyntiin, julkaisemme koko loppukeväänkin ohjelman. Ilmoittautuminen kaikkiin huhti-kesäkuun tapahtumiin on nyt käynnissä!

Toukokuussa tuotamme sarjan webinaareja ja tarjoamme etenkin valmistumisvaiheen korkeakouluopiskelijoille suunnattuja urailtapäiviä. Ohjelmaa täydentävät myös ensimmäiset verkkomuotoiset työpajat.

➡️ 04.05. Avaa yhteys ja etene urallasi
➡️ 06.05. LinkedIn-profiilin tuunauspaja
➡️ 10.05. Finding Jobs in Finland
➡️ 11.05. Proactive Job Seeking
➡️ 18.05. Ammatillinen verkostoituminen ja somen piilotyömarkkinat
➡️ 19.05. LinkedIn as a Career Management Tool
➡️ 20.05. Akateemiselle uralle?
➡️ 25.05. Portfolio urasuunnittelun välineenä, osat I-II
➡️ 26.05. Poimintoja työoikeudesta, osat I-II
➡️ 02.06. Plan to Succeed in Proactive Job Seeking

Webinaarien, työpajojen ja urailtapäivien asiantuntijoina on nimivahvaa porukkaa: uravalmentaja Kirsi Pajamäki (Arffman), someguru Tom Laine (HC Services), uravalmentaja Reetta Viinanen (UP Partners), Insinööriliiton koulutuspäällikkö Jouni Röksä, Oulun yliopiston ura-asiantuntija Outi Tolonen, Suomen Ekonomien työsuhdejuristi Johanna Hämäläinen sekä tietysti Momentumin omat Venla Vuorjoki ja Hanna Kela.

Kuten huomasitkin, toukokuusta lähtien Momentum tarjoaa tapahtumia myös englanniksi. Tunnetko jonkun, jolle nämä voisivat tulla tarpeeseen? Vinkkaile eteenpäin! Momentumin nettisivut ovat saatavilla myös englanniksi, ja keräämme sivuilla erikseen myös postituslistaa, jonka kautta tiedotetaan englanninkielisistä tapahtumistamme.

Pysyäksesi kartalla, seuraa Momentumia Instagrammissa ja LinkedInissä.

Lue lisää ja ilmoittaudu kinkereihin!

Viimeksi päivitetty: 19.4.2021