Nyyti ry:n Yksinäisyys mielessä -vertaisryhmät - ilmoittautuminen syksyn ryhmiin auki

Yksinäisyyttä mielessä? Ei hätää, voimme auttaa. Nyyti ry:n ja Helsinki Mission toteuttamissa Yksinäisyys mielessä -vertaisryhmissä on mahdollisuus jakaa ja kuulla asioita muilta opiskelijoilta turvallisessa suljetussa ryhmässä.

Yksinäisyys mielessä -vertaisryhmät on suunnattu yksinäisyyttä kokeville korkeakouluopiskelijoille. Ryhmät ovat verkkovälitteisiä ja kokoontuvat joko Zoom- tai Discord -alustalla. Ryhmissä pyritään lisäämään ymmärrystä omista ajatuksista ja toiminnasta ja löytämään toimivia keinoja yksinäisyyden vähentämiseksi. Ryhmissä pääsee myös jakamaan asioita muiden opiskelijoiden kanssa ja kuulemaan muiden kokemuksia tuetussa ja ohjatussa ympäristössä.

Elokuussa alkaa kaksi Yksinäisyys mielessä -ryhmää. Zoom-ryhmä kokoontuu tiistaisin 22.8. alkaen klo 14-16. Discord-ryhmä aloittaa toimintansa keskiviikkona 23.8. ja ryhmän viikoittainen chat pidetään keskiviikkoisin klo 16-18.

Lokakuussa aloittaa syksyn toinen Zoom-ryhmä. Ryhmä tapaa toisiaan aina keskiviikkoisin 25.10. alkaen klo 16-18.

Ilmoittautuminen syksyn ryhmiin on nyt avoinna! Lue lisää vertaisryhmien toiminnasta ja ilmoittautuminen täällä.

Lisätietoja ryhmätoiminnasta myös:

Emmi Kyyhkynen, asiantuntija / Yksinäisyystyö korkeakouluissa -hanke