Ohjaustuokio 27.1.2021 klo 16-17

Järjestämme kaikille humanistisen tiedekunnan opiskelijoille avoimen ohjaus- ja kyselytuokion ke 27.1. klo 16-17. Tuokiossa voit kysyä koulutussuunnittelijoilta ja opintoasiansihteereiltä kaikenlaista opintoihin liittyvää sekä antaa palautetta. Kyselytuokio järjestetään Zoomissa, jossa kysymyksiä on mahdollista esittää joko chatissa tai ääneen. Lisäksi otamme mielellämme vastaan kysymyksiä jo etukäteen osoitteessa study.humanities@oulu.fi. Ja toki tuokioon voi tulla vain kuulollekin.

Tervetuloa!

Aika: ke 27.1. klo 16.00-17.00