Ohjaustuokio valmistumisesta HuTK:n opiskelijoille 11.5. ja 17.5.2022

Koulutuksen lähipalvelut järjestää humanistisen tiedekunnan opiskelijoille kaksi ohjaus- ja kyselytuokiota valmistumiseen liittyen toukokuussa 2022.

Koulutuksen lähipalvelut järjestää humanistisen tiedekunnan opiskelijoille ohjaus- ja kyselytuokion ke 11.5.2022 klo 16-17 sekä ti 17.5.2022 klo 9-10. Tuokion aiheena on erityisesti valmistuminen, mutta voit kysyä koulutussuunnittelijoilta ja opintoasiainsihteereiltä myös muuta opintoihin liittyvää sekä antaa palautetta. Molemmat ohjaustuokiot ovat samansisältöisiä ja järjestetään Zoomissa, jossa kysymyksiä on mahdollista esittää joko chatissa tai ääneen. Zoom-linkit tuokioihin on lähetetty HuTK:n opiskelijoille sähköpostitse. Mikäli et ole saanut linkkiä ja haluat osallistua, ole yhteydessä lähipalveluihin osoitteessa study.humanities@oulu.fi. Tervetuloa!

Viimeksi päivitetty: 4.5.2022