Ongelmia Cella-tilavaraussovelluksen kanssa?

Jos sinulla on ongelmia Cella-tilausvaraussovelluksen käytössä, voit ratkaista ongelman näillä ohjeilla.

Jos Cellan käytössä ilmenee ongelmia, tee ensisijaisesti nämä toimet:

(1) Kirjaudu ulos Cellasta ja sulje sovellus.

(2) Sammuta puhelin ja käynnistä se uudelleen.

(3) Kirjaudu uudestaan Cellaan. Jos ongelma ei poisunut, mene sovelluksen menuun ja valitse sieltä Lähetä palautetta. Kuvaa sinne ongelma ja kerro, mitä versioita iOS:ista tai Androidista käytät. Kerro myös sähköpostiosoitteesi, mikäli se on eri kuin se osoite, jolla kirjauduit Cellaan.

Jos edelliset toimenpiteet eivät auttaneet, tee näin:

(1) Kirjaudu ulos Cellasta ja sulje sovellus.

(2) Poista sovellus ja asenna se uudestaan sovelluskaupasta.

(3) Kirjaudu Cellaan. Jos ongelma jatkuu, mene sovelluksen menuun ja valitse sieltä Lähetä palautetta. Kuvaa sinne ongelma ja kerro, mitä versioita iOS:ista tai Androidista käytät. Kerro myös sähköpostiosoitteesi, mikäli se on eri kuin se osoite, jolla kirjauduit Cellaan.

Jos kumpikaan edellisistä ei auttanut tai sovellus kaatuu:

Voit lähettää sähköpostia osoitteeseen feedback-reservation@oulu.fi ja vastaamme sinulle mahdollisimman pian.

Linkki ohjesivulle: Cella-tilavaraussovellus

Viimeksi päivitetty: 8.4.2022