Opelle omppu torstaina 5.10. - anna palautetta laadukkaasta opetuksesta!

Perinteinen opelle omppu-tapahtuma tulee taas! Joka syksy opiskelijat saavat mahdollisuuden kiittää hyviä opettajia, luennoitsijoita ja ohjaajia yliopistolla.

Maailman opettajien päivänä 5.10. vietettävässä Opelle omppu-tapahtumassa kerätään positiivista palautetta kaikille opetustyötä tekeville. Palautetta voi antaa niin yksittäisistä hyvistä kokemuksista ja kursseista, kuin koko opintojen ajan kestäneestä laadukkaasta opetuksesta ja positiivisista kohtaamisista. Palaute kerätään padlet-alustalle, josta opettajan pääsevät lukemaan saamiaan palautteita. Palautetta voi antaa maanantaista 2.10 lähtien, ja opettajat pääsevät lukemaan palautteita torstaina 5.10. Palautetta voi antaa sekä suomeksi että englanniksi.

Torstaina palautteiden lisäksi jaamme opettajille palautteen lisäksi myös omenoita. Omppuja voi poimia mukaan henkilökunnan tiloista sekä Linnanmaan että Kontinkankaan kampuksilta.

Hyvää palautetta kannattaa antaa kun siihen on aihetta, joten nyt on tilaisuus kehua! Palautetta pääset antamaan Padletissa tästä linkistä.

Viimeksi päivitetty: 2.10.2023