Opiskelija, tule mukaan tekemään UNIC-festaria Liègeen, Belgiaan 11.–17.10.

UNIC-verkoston Liègen yliopisto järjestää UNIC CityLabs -festivaalin, jossa tiede ja kaupunkikulttuuri kohtaavat.

UNIC City Labs -tapahtumissa opiskelijat, tutkijat ja kaupunkilaiset yhdessä kehittävät ratkaisuja jälkiteollisten kaupunkien haasteisiin. Opiskelijoita kaikista UNICin yliopistoista kutsutaan tutustumaan UNICiin, valmistelemaan festivaalia ja mukaan juhlallisuuksiin.

Miten haluaisit vaikuttaa kaupunkisi kehitykseen?

Etsimme opiskelijoita esittelemään festareilla tekemänsä tai ideoimansa projektin, aloitteen tai tutkimushankkeen, joka tukee UNICin teemoja: moninaisuus, osallisuus ja yliopistojen yhteiskunnallinen vaikuttavuus jälkiteollisessa murroksessa. UNIC tarjoaa opiskelijoille matkat ja majoituksen hostellissa muiden UNIC-opiskelijoiden kanssa. Hae mukaan yksin tai ryhmänä.

Matka Liègeen suunnitellaan vastuullisesti Oulun yliopiston korona-ajan matkustusohjeiden mukaisesti. Suosittelemme matkalle ilmoittautuvan huolehtivan hyvissä ajoin koronavirukselta suojaavasta rokottautumisesta (kaksi rokotetta).

Lue lisää ja hae mukaan 12.9. mennessä

Viimeksi päivitetty: 3.9.2021