Opiskelijoiden IT-ohjeet ovat uudessa osoitteessa

ICT-palvelun vanhat www-sivut osoitteessa www.oulu.fi/th ja www.oulu.fi/ict on suljettu.

Löydät ICT-palveluiden opiskelijalle suunnatut ohjesivut nyt yliopiston verkkopalvelusta. Navigoi sivulta www.oulu.fi näin: Opiskelijalle > Tukea opiskeluun > IT-palvelut opiskelijalle.

ICT-palveluiden ohjesivut henkilökunnalle, tutkijoille ja ns. UFO-tunnuksen käyttäjille on jo aiemmin keskitetty yliopiston Patio-intranettiin. Löydät ohjesivut Patiossa näin: Palvelut ja ohjeet > IT-palvelut, tai vaihtoehtoisesti kirjoita etsimäsi aihesana Pation hakukenttään.

Näiltä sivustoilta on linkkejä yksityiskohtaisempiin ohjeisiin, joita julkaistaan yliopiston ja Oamkin yhteisellä IT-ohjesivustolla. Sen osoite on ict.oulu.fi. IT-ohjesivustolla näet Campus ICT -tukipalvelun yhteystiedot ja aukioloajat, ja voit selata ohjeita käyttäjäryhmäkohtaisesti ja hakea tiettyä ohjetta hakusanalla.

Viimeksi päivitetty: 25.2.2022