Oulun yliopisto kerää näkemyksiä jatkuvan oppimisen mahdollisuuksista

Oulun yliopisto ja Oulun ammattikorkeakoulu selvittävät, miten tukea osaamisen kehittämistä ja tarjota mahdollisuuksia jatkuvaan elämänmittaiseen oppimiseen.

Nyt sinulla on mahdollisuus osallistua ja vaikuttaa siihen, millaisia erilaisia osaamisen kehittämisen mahdollisuuksia Oulun korkeakoulut tulevaisuudessa tarjoavat. Tarkoitus on lisätä jokaiselle mahdollisuuksia uudistaa osaamistaan ennakoivasti, jotta työssä kehittyminen, työllistyminen uusiin tehtäviin ja uralla eteneminen olisi mahdollista.

Millaista osaamista sinä ja organisaatiosi tarvitsette tulevaisuudessa? Kuinka Oulun yliopisto ja Oulun ammattikorkeakoulu voivat auttaa sinua ja yritystäsi osaamisen ylläpidossa?

Osallistu verkkoaivoriiheen 27.11.–10.12.2023 osoitteessa www.fountainpark.fi/oulujatkuvaoppiminen

Osallistumalla pääset paitsi tuomaan esiin omat ideasi, myös arvioimaan muiden osallistujien vastausten tärkeyttä Tämä mahdollistaa sen, että osallistumaan pääsee, vaikkei omia kehittämisideoita olisikaan juuri sillä hetkellä mielessä.

Osallistuminen on anonyymiä. Linkkiä saa vapaasti jakaa eteenpäin.

Viimeksi päivitetty: 28.11.2023