Pienryhmäohjaaja- ja kummihaku on käynnissä!

Haku on auki 14.2.2022 saakka.

Pienryhmäohjauksen tavoitteena on perehdyttää uudet opiskelijat yliopistoon, opiskeluympäristöön, omaan opiskelualaan sekä erityisesti oman opintoalan opiskelijayhteisöön ja henkilökuntaan. Vaihtoehtonasi on toimia syksyllä 2022 opintonsa aloittavien perustutkinto-opiskelijoiden ohjaajana, kansainvälisten maisteriohjelmien opiskelijoiden ohjaajana tai saapuvien vaihto-opiskelijoiden ohjaajana syksyn 2022 ja/tai kevään 2023 aikana.

Pienryhmäohjaajana tai kummina toimit tärkeässä roolissa ja sinut koulutetaan tehtävääsi kevään ja syksyn 2022 aikana. Suoritettuasi koulutuksen ja toimittuasi pienryhmäohjaajana tai kummina, saat työtodistuksen sekä sähköisen osaamismerkin, jonka voit lisätä esimerkiksi CV:hen tai LinkedIn-profiiliisi. Saat myös ohjauspalkkion työstäsi, joissakin tiedekunnissa on mahdollista saada myös opintopisteitä.

Roolissasi pääset myös tutustumaan uusiin ihmisiin, oppimaan uusia taitoja sekä hankkimaan uusia kokemuksia. Edellytämme, että opintosi sujuvat ja olet vastuuntuntoinen. Kummina toimiessasi sinun tulee kyetä kommunikoimaan englanniksi.

Pienryhmäohjaajien hausta ja nimeämisestä vastaavat tiedekunnat ja tutkinto-ohjelmat. Ota tarvittaessa yhteyttä oman tutkinto-ohjelmasi pienryhmäohjauksen yhdyshenkilöön.

Yhteystiedot sekä lisätietoa

Hakulomake

Kysymyksiä voi myös lähettää:

niina.marostenmaki@oulu.fi (pienryhmäohjaajat)

ulla.alanko@oulu.fi (kummit)