Pysäköinninvalvonta käynnistyy Linnanmaan kampuksella

Oulun kaupungin pysäköinninvalvonta aloittaa Linnanmaan kampusalueella pysäköintialueiden ja yleisten tieosuuksien valvonnan. Valvontaa tehdään kaikilla yliopiston, ammattikorkeakoulun ja SYK hallitsemilla autopaikka-alueilla.

Autopaikka-alueen käyttöoikeuden hakeminen

Yliopiston ja ammattikorkeakoulun henkilökuntaan tai opiskelijoihin kuuluva voi tehdä autopaikan käyttöoikeushakemuksen oman organisaationsa lämmitystolpalliselle autopaikka-alueelle tai rekisteröityä oman organisaationsa lämmitystolpattomien autopaikkojen käyttäjäksi. Autopaikka-alueen käyttöoikeuden hakeminen ja rekisteröityminen lämmitystolpattomien autopaikkojen käyttäjäksi on ehdottomasti tehtävä eParking-järjestelmän etusivulla olevan painikkeen Haka kirjautuminen kautta.

Linkki ohjelmaan:

eParking-järjestelmä