Pysäköinti moottoripyörällä, mopoautolla tai mönkijällä yliopiston kampuksille

Henkilökunta- ja opiskelijapysäköintialueet

Henkilökunta- ja opiskelijapysäköintialueet

Henkilökuntaan tai opiskelijoihin kuuluvan henkilön moottoripyörä, mopoauto, mönkijä ja traktorimönkijä pysäköinti tapahtuu pääsääntöisesti samoja periaatteita noudattaen kuin auton pysäköinti. Ym. kulkuvälineitä koskevat samat säännöt ja rajoitukset kuin autolla tapahtuvaa pysäköintiä yliopiston kampuksilla ja niillä pysäköiminen on ehdottomasti kiellettyä polkupyöräparkkeihin tai muulle kuin pysäköintiin tarkoitetuille alueille. Esimerkiksi katoksien alle tai rakennuksen läheisyyteen pysäköiminen on yksiselitteisesti kiellettyä. Pysäköinti on sallittua pysäköijän lunastamalle maksulliselle lupa-alueelle tai pysäköintialueelle, jolle pysäköijä on tehnyt rekisteröitymisen.

Vieraspysäköintialueet Linnanmaan kampuksella
Aikarajoitteiset pysäköintipaikat:

Moottoripyörä

-Parkkikiekkoa tai muuta tapaa ilmoittaa pysäköinnin alkamisaika ei tarvitse käyttää, mutta moottoripyörän pysäköintiä koskevat samat aikarajoitukset kuin autojakin.

Mopoauto, mönkijä ja traktorimönkijä

-Mopoauton, mönkijän ja traktorimönkijän pysäköintiä koskevat samat aikarajoitukset kuin autojakin. Pysäköinnin alkamisaika on ilmoitettava.

Maksulliset yliopiston ja ammattikorkeakoulun vieraspysäköintipaikat:

Moottoripyörä

-Pysäköinti maksullisille vieraspysäköintipaikoille on maksullista myös moottoripyörille. Pysäköinnin maksamisessa käytetään eParking, EasyPark tai Parkman sovelluksia.

Mopoauto, mönkijä ja traktorimönkijä

-Pysäköinti maksullisille vieraspysäköintipaikoille on maksullista myös mopoautoille, mönkijöille ja traktorimönkijöille. Pysäköinnin maksamisessa käytetään eParking, EasyPark tai Parkman sovelluksia.

Kampuspalvelut

Viimeksi päivitetty: 18.4.2024