Rahoituksen kaksoistutkinto-ohjelmahaku HEC Liége Management Schooliin avoinna 2.-5.4.2024

Haku kaksoistutkinto-ohjelmaan belgialaisen Liègen yliopiston kanssa on avoinna Oulun yliopiston kauppakorkeakoulun rahoituksen ensimmäisen vuoden maisteriopiskelijoille.

Oletko kiinnostunut kansainvälisestä kaksoistutkinnosta?

Oulun yliopiston kauppakorkeakoulussa on mahdollista suorittaa kansainvälinen kaksoistutkinto yhteistyössä Belgiassa toimivan HEC Liége Management Schoolin (University of Liège) kanssa.

Ohjelmaan hyväksytyt opiskelijat suorittavat maisteritutkinnon toisen opiskeluvuotensa Belgiassa lukuvuonna 2024-2025. Suoritettuaan opinnot kumppaniyliopistojen ohjelmavaatimusten mukaisesti, opiskelijoille myönnetään maisterin tutkinto kummastakin korkeakoulusta.

Haku ohjelmaan

Haku kaksoistutkinto-ohjelmaan on avoinna 2.-5.4.2024. Ohjelmaan haetaan sähköpostitse lähettämällä englanninkielinen hakemus kaksoistutkinto-ohjelman koordinaattori Asif Rumanille (etunimi.sukunimi @ oulu.fi) viimeistään 5.4.2024. Hakemukseen tulee sisällyttää englanninkieliset opintosuoritusote sekä vapaamuotoinen motivaatiokirje (mm. hakijan kiinnostuksen kohteet, opinto- ja uratavoitteet, kaksoistutkinnon hyödyt). Hakijat haastatellaan 8-10.4. Valinta ohjelmaan tehdään hakemusten ja opintomenestyksen perusteella.

Lisätietoa hausta antaa ohjelmakoordinaattori Asif Ruman (etunimi.sukunimi @ oulu.fi) ja koulutuksen lähipalvelut study.business at oulu.fi.

Viimeksi päivitetty: 28.3.2024