Sitran Megatrendit 2023 - kisakatsomo Oulun yliopistolla

Maailma kuohuu ympärillämme, kriisit ja yllätykset seuraavat toisiaan. Tulevaisuus näyttää sumealta. Nyt on entistäkin tärkeämpää ymmärtää muutosten kokonaiskuvaa ja toimia toivotun tulevaisuuden eteen.

Megatrendien julkistustilaisuudessa saat katsauksen tulevaisuuteemme voimakkaimmin vaikuttaviin laajoihin kehityskulkuihin sekä tulevaisuuteen liittyviin mahdollisuuksiin ja vaikuttamisen paikkoihin. Tilaisuus on tarkoitettu kaikille tulevaisuudesta ja yhteiskunnallisesta muutoksesta kiinnostuneille.

Oulun yliopisto osallistuu tapahtumaan järjestämällä kisakatsomon, jossa seurataan megatrendien julkistustilaisuutta livestreamin välityksellä. Tervetuloa seuraamaan Sitran Megatrendit 2023 -julkistustilaisuutta Tellus Linnanmaan Stagella ja Tellus Kontinkankaan Stagella järjestettäviin kisakatsomoihin torstaina 12.1. klo 13 – 14.15 !

Tilaisuus on avoin kaikille ja järjestetään suomeksi. Kisakatsomon eväinä tarjolla popcornia!

Lisätietoa tapahtumasta: www.sitra.fi/tapahtumat/203087/

Tervetuloa!

Musiikkiesitys: Kaikki hyvin

ANTTI AUTIO