Sivuaineiden lisähaku alkaa maanantaina 10.8.

Kasvatustieteiden tiedekunnan sivuaineiden lisähaku on auki 10.8. - 21.8.2020 välisen ajan.

Haku tapahtuu lähettämällä viesti 10.8.-21.8. välillä osoitteeseen study.education(at)oulu.fi

Viestiin otsikko: sivuainehaku elokuu 2020

Ilmoita viestissä nimesi, opiskelijanumerosi, koulutusohjelma, aloitusvuosi sekä aikaisemmat sivuaineet. Listaa järjestyksessä 1-3 sivuainevaihtoehtoa.

Paikat täytetään ensisijaisesti ilmoittautumisjärjestyksessä niiden osalta, jotka eivät ole vielä saaneet sivuainetta ja jotka tarvitsevat sen tutkintoon. Tällä hakukierroksella on mahdollista saada myös ylimääräinen sivuaine, jos paikkoja jää yli. Kaikki saadut sivuaineet lasketaan tulevaisuuden sivuainehaussa saaduiksi sivuaineiksi.

Vapaita sivuainepaikkoja löytyy seuraavista sivuaineista:

• Digitaalinen teknologia opetuksessa ja oppimisessa/ Digital Technologies in Teaching and Learning (useita paikkoja)
  • Draamakasvatus (useita paikkoja)
  • Erityispedagogiikka, toteutus avoimessa yliopistossa (enintään 5 paikkaa)
  • Esi- ja alkuopetus (n. 3 paikkaa)
  • Kuvataidekasvatus (n. 12 paikkaa)
  • STEAM (n. 10 paikkaa)
  • Tekstiilityö/ teknologia (n. 6 paikkaa)
  • Terveystiedon perusopinnot, toteutus avoimessa yliopistossa (n. 50 paikkaa)
  • Terveystiedon aineopinnot, toteutus avoimessa yliopistossa (perusopinnot pitää olla jo tehtynä) (n. 40 paikkaa)

Avoimen yliopiston opiskelupaikan saaneet/saavat tulevat saamaan sähköpostiinsa ilmoittautumislinkin, jota kautta opintoihin ilmoittaudutaan. KTK ei voi hoitaa ilmoittautumista opiskelijan puolesta. Muihin opintoihin paikan saavat lisätään sivuaineen listalle virkatyönä.

Sivuainehakuviestiisi vastataan viimeistään haun päätyttyä.

Sivuaineisiin liittyvät yhteydenotot osoitteeseen study.education(at)oulu.fi.

Tätä uutista ennen lähetettyihin yksittäisiin kyselyihin ei välttämättä vastata avoimesta yliopistosta, study.education-osoitteesta tai terveystiedon vastuuhenkilön toimesta. Toimikaa tässä annettujen ohjeiden mukaisesti. Myös avoimessa yliopistossa tarjottavien terveystiedon ja erityispedagogiikan sivuainepaikat jaetaan sivuainehaussa, jonka toinen hakukierros alkaa siis maanantaina 10.8.

Viimeksi päivitetty: 26.3.2021