Sivuaineiden lisähaku auki 10.8. - 18.8.2022

Sivuainepaikat täytetään ensisijaisesti ilmoittautumisjärjestyksessä niiden osalta, jotka eivät ole vielä saaneet sivuainetta ja jotka tarvitsevat sen tutkintoon. Tällä hakukierroksella on mahdollista saada myös ylimääräinen sivuaine, jos paikkoja jää yli. Kaikki saadut sivuaineet lasketaan tulevaisuuden sivuainehaussa saaduiksi sivuaineiksi.

Haku tapahtuu lähettämällä viesti 10.8.-18.8. välillä osoitteeseen study.education(at)oulu.fi.
Viestiin otsikko: sivuainehaku elokuu 2022.
Ilmoita viestissä nimesi, opiskelijanumerosi, koulutusohjelma, aloitusvuosi sekä aikaisemmat sivuaineet. Listaa järjestyksessä 1-3 sivuainevaihtoehtoa.

Asiasta on lähetetty sähköpostia opiskelijalistalle. Sieltä näet mm. listan sivuaineista, johon on vielä vapaita paikkoja.

Sivuainehakuviestiisi vastataan viimeistään haun päätyttyä.

Sivuaineisiin liittyvät yhteydenotot osoitteeseen study.education(at)oulu.fi.

Viimeksi päivitetty: 10.8.2022