Syyslukukauden peruskiintiö tulostamista varten

Tulostuskiintiöösi on elokuussa lisätty 4 €, jos olet kevätlukukauden aikana käyttänyt yliopiston tulostuspalvelua. Uusien opiskelijoiden tulostuskiintiö on 4 €.

Opiskelijan tulostuskiintiö on euromääräinen saldo, joka koostuu yliopiston kustantamasta peruskiintiöstä ja mahdollisesti opiskelijan itse ostamasta tai yksikön maksamasta lisäkiintiöstä.

Yliopiston kustantama tulostamisen peruskiintiö on syyslukukauden 2021 osalta 4 €. Se on lisätty elokuussa niiden opiskelijoiden peruskiintiöön, jotka ovat kevätlukukauden aikana käyttäneet tulostuskiintiötään.

Uusilla opiskelijoilla 4 € on peruskiintiön lähtötilanteena.

Lue lisää tulostuskiintiöstä:

Tulostamiseen liittyvät ohjeet ovat näkyvillä tulostimen kohdalla seinällä olevassa pikaoppaassa ja ICT-palvelun www-sivuilla. Jos tarvitset apua, käänny Canonin palveluneuvojan puoleen: canon (at) oulu.fi.

Viimeksi päivitetty: 23.8.2021