Täydennä opintojasi digitaalisen kaupan opintokokonaisuudella

Digitaalisen kaupan opintokokonaisuus käynnistyy toista kertaa syksyllä 2022. Ilmoittautuminen ensimmäiselle opintojaksolle on jo käynnissä.

Viiden yliopiston ja Kaupan liiton yhdessä toteuttama digitaalisen kaupan opintokokonaisuus tarjoaa kokonaiskuvan digitaalisesta kaupasta ja kaupan toimialan merkittävästä murroksesta. Kokonaisuus sopii sivuaineeksi kauppatieteilijöille ja muille soveltuvien alojen opiskelijoille sekä osaamistaan täydentäville kaupan alan ammattilaisille.

Opintokokonaisuus muodostuu kuudesta verkko-opintojaksosta (yht. 33 op) sekä tutkinto-opiskelijoille tarkoitetusta digitaalisen kaupan harjoittelujaksosta (6 op). Voit suorittaa koko kokonaisuuden tai valita itseäsi kiinnostavat opintojaksot. Harjoitteluun osallistuminen edellyttää vähintään neljän opintojakson suorittamista.

Ilmoittautuminen syksyn ensimmäiselle opintojaksolle, Hankintatoimen ja toimittajasuhteiden johtaminen kaupan alalla (6 op), on parhaillaan käynnissä. Tutustu kurssikuvaukseen sekä ilmoittautumisohjeisiin opintokokonaisuuden nettisivuilla ja ilmoittaudu mukaan 21.8. mennessä. Tarkista myös muiden opintojaksojen ilmoittautumis- ja suoritusajankohdat.

Lisätietoja digitaalisen kaupan opintokokonaisuudesta löytyy osoitteesta digitaalinenkauppa.fi. Löydät sivustolta myös opiskelijatarinoita.

Kokonaisuuden tiedot löytyvät myös Pepin opinto-oppaasta.

Lisätietoa saat myös koulutuksen lähipalveluista osoitteesta study.business@oulu.fi.

Viimeksi päivitetty: 11.8.2022