Tuella ja itsemyötätunnolla takaisin opintoihin -webinaari 7.4.2022 klo 8.30–11.45 nostaa esille opiskeluyhteisöjen hyviä käytänteitä, joilla voidaan helpottaa mielenterveyden haasteiden vuoksi keskeyttäneiden korkeakouluopiskelijoiden paluuta opintoihin.

Webinaarin järjestävät yhteistyössä YTHS ja Nyyti ry, ja se on osana Nyyti ry:n lanseeraamaa valtakunnallista Opiskelijoiden mielenterveyspäivä -kampanjaviikkoa (7.4.-14.4.2022).Tilaisuus on suunnattu korkeakouluopiskelijoille, opetus- ja ohjaustyötä tekeville korkeakoulun työntekijöille, opiskelijajärjestöille sekä YTHS:n yleis- ja mielenterveyden henkilökunnalle.

Opiskelijoiden mielenterveyspäivä -kampanja nostaa vuosittain esille opiskelijoiden mielenterveyteen liittyviä ajankohtaisia teemoja sekä keinoja, joiden avulla mielen hyvinvointia voidaan edistää opiskeluyhteisöissä. Tänä vuonna kampanjan teemana on myötätunto. YTHS on jo useana vuona ollut mukana Opiskelijoiden mielenterveyden kampanjaviikolla osana opiskeluyhteisö- ja mielenterveyden edistämisen työtä.

Lisätietoa ja ilmoittautuminen.

Viimeksi päivitetty: 4.4.2022