Tule mukaan Unelmatyöpajaan!

Tule mukaan opintopsykologin ja uraohjaajan Unelmatyöpajaan, jossa selkiytetään omia tulevaisuuden ajatuksia ammatinvalintaan, uraan ja omaan itseen liittyen.

Työpajan aikana käytetään eri taiteen muotoja (kuvataide ja kirjoittaminen) apuna oman tulevaisuuden hahmottamiseen. Työpaja sopii opiskelijoille, jotka miettivät esimerkiksi omaa urapolkuaan, valintojaan, mahdollisuuksiaan ja ammatti-identiteettiään. Työpajan teemoja ovat mm.: Millainen minä olen, mitkä asiat minua kiinnostavat, millaisena näen tulevaisuuteni ja konkreettiset tavoitteeni.

Ryhmään mahtuu mukaan 10 opiskelijaa. Voit ilmoittautua ryhmään lähettämällä sähköpostiviestin osoitteeseen: pauliina.junnikkala@oulu.fi. Ilmoittautuminen on auki 3.3.2022 saakka tai kunnes ryhmä on täynnä. Ryhmään mahtuu vielä muutamia opiskelijoita, joten varaa paikkasi pian!

Ryhmä kokoontuu torstaisin kello 14.00-15.45, 17.3., 24.3., 31.3. ja 7.4.2022. Tapaamiset ovat Linnanmaan kampuksella (KK238).

Ryhmän ohjaajat: Opintopsykologi Pauliina Junnikkala ja uraohjaaja Salla Herrala.

Viimeksi päivitetty: 25.2.2022