Tule vahvistamaan uravalmiuksiasi ja varhaisia yrittäjyystaitojasi Roihu-valmennukseen

Roihu-valmennuksessa opit tuotteistamaan ja muotoilemaan omia vahvuuksiasi sekä kehittämään niistä osaamis- ja liiketoimintaideoita. Pääset myös pohtimaan omaa suhdettasi yrittäjyyteen yhtenä työntekemisen tapana.

Valmennuksen aikana opit jalostamaan, kuvaamaan ja testaamaan liiketoimintamallin. Samalla luot itsellesi edellytyksiä yrittäjyyteen. Valmennuksen jälkeen sinulla on jatkosuunnitelma ja selkeät tavoitteet tulevaisuuteen. Voit valjastaa uusia taitoja käyttöösi oman urapolun rakentamiseen ja olet tunnistanut omat valmiutesi yrittäjyyteen. Voisiko yrittäjyys olla yhtenä työntekemisen muotona palkkatyön tai opintojen rinnalla?

Roihu-valmennus on tarkoitettu korkeakoulussa opiskeleville, vastavalmistuneille ja korkeakoulutetuille alanvaihtajille sekä työnhakijoille. Valmennukset järjestetään yliopistolla, ja ne ovat vapaita ja maksuttomia kaikille.

Valmennukset järjestetään lähiopetuksena Oulun yliopistolla tai ammattikorkeakoululla, Pentti Kaiteran katu 1, Linnanmaa.

• ke 2.11. klo 12–16 Paikka: Aspire, Tellus, Oulun yliopisto, sisäänkäynti T2 tai J
  • ke 9.11. klo 12–16 Tarkka sijainti ilmoitetaan myöhemmin.
  • to 17.11. klo 12–16 Tarkka sijainti ilmoitetaan myöhemmin.
  • ke 23.11. klo 12–16 Tarkka sijainti ilmoitetaan myöhemmin.
  • ke 30.11. klo 12–16 Tarkka sijainti ilmoitetaan myöhemmin.
  • to 8.12. klo 12–16 Tarkka sijainti ilmoitetaan myöhemmin.

Ilmoittautuminen Roihu-valmennukseen on käynnissä 31.10.2022 saakka. Lue lisää ja ilmoittautudu JOY:n sivuilla.

Roihu-valmennus on osa ESR-rahoitteisen Pathways to Business -hankkeen valmennusta.

Viimeksi päivitetty: 10.10.2022