Valmistuminen kevään ja kesän 2021 aikana

Onko suunnitelmissasi valmistua loppukevään tai kesän aikana? Olethan ajoissa liikkeellä opinnäytetyön tarkastamisen, opintojen koostamisen sekä tutkintotodistushakemuksen kanssa.

Kevätlukukauden viimeiset valmistumispäivät ovat 31.5., 30.6. ja 31.7.2021. Jos tarkoituksenasi on valmistua loppukevään tai kesän aikana, otathan huomioon erityisesti seuraavat asiat:

Jätä opinnäytetyösi ja kypsyysnäytteesi ajoissa tarkastukseen. Pro gradu -tutkielman tarkastajien on annettava lausuntonsa siitä, kun opiskelija on jättänyt lopullisessa muodossa olevan työnsä arvioitavaksi (= syöttänyt Laturiin). Sen jälkeen opinnäytetyö käsitellään tutkinto-ohjelmatoimikunnan kokouksessa.

Tarkista opintosuoritukset ja pyydä opintokokonaisuuksien koostamista. Koska henkilökuntaa on lomalla erityisesti heinäkuussa, olethan ajoissa liikkeellä opintosuoritusten tarkistamisen ja opintokokonaisuuksien koostamisen kanssa.

Lähetä ajoissa tutkintotodistushakemus OSAT-järjestelmässä. Valmistumisaikataulun ja tarkemmat ohjeet valmistumiseen löydät Opiskelijalle-sivun sinulle-sisällöistä: Valmistuminen kandidaatiksi ja Valmistuminen maisteriksi, diplomi-insinööriksi tai arkkitehdiksi.

Mikäli sinulla herää kysyttävää valmistumiseen liittyen, olethan yhteydessä study.science@oulu.fi.

Viimeksi päivitetty: 18.5.2021