Varastokirjastosta tilatut artikkelikopiot voidaan toimittaa jälleen sähköisesti

Kuopion Varastokirjastosta tilattujen artikkelien toimitus sähköisesti suoraan asiakkaalle on jälleen mahdollista osana Varastokirjaston ja Kopioston pilottihanketta.

Oulun yliopiston ja Oamkin opiskelijat ja henkilökunta voivat tilata Oula-Finnan kautta maksuttomia artikkelikopioita Kuopiossa sijaitsevan Varastokirjaston lehtikokoelmasta. Varastokirjasto skannaa artikkelin ja lähettää kopion suoraan asiakkaalle sähköpostiin. Tarkemmat tilausohjeet löytyvät Oula-Finnasta.

Myös muut kirjaston asiakkaat voivat tilata artikkelikopioita maksutta Varastokirjastosta kaukopalvelun kautta. Kaukopalvelun kautta tilatut artikkelit toimitetaan asiakkaalle paperikopioina.

Lisätietoa kirjaston kaukopalvelusta: oyk.kaukopalvelu@oulu.fi

Viimeksi päivitetty: 21.2.2023