Vastaa OYY:n kaupunkikyselyyn opiskelijoille

Oulun yliopiston ylioppilaskunta järjestää kaupunkikyselyn opiskelijoille tarkoituksena selvittää opiskelijoiden näkemyksiä Oulun kaupungista. Tule vastaamaan ja auta meitä parantamaan Oulua!

Oulun yliopiston ylioppilaskunta järjestää kaupunkikyselyn opiskelijoille tarkoituksena selvittää opiskelijoiden näkemyksiä Oulun kaupungista. Haluamme ylioppilaskuntana tietää, miten Oulua voitaisiin kehittää entistä enemmän opiskelijakaupungiksi. Tuloksia käytämme hyväksi kaupungin johdon tapaamisissa sekä ylioppilaskunnan kaupunkipoliittisen ohjelman laatimisessa.

Tule vastaamaan ja auta meitä parantamaan Oulua! Kysely on auki 11.3-24.3.2024. Kyselyn lopussa voit halutessasi jättää yhteystietosi ja osallistua Starin leffalippujen arvontaan.

Klikkaa tästä kyselyyn!

Viimeksi päivitetty: 12.3.2024