Yliopistojen suuri vaalikeskustelu 8.2. – merkitse kalenteriisi ja tule paikalle

Eduskuntavaalit lähestyvät ja nyt on aika selvittää, millaisia panostuksia puolueet ovat valmiita tekemään tutkimukseen ja koulutukseen. Olisiko nyt aika satsata osaamiseen ja uuteen tietoon? Tule seuraamaan yliopistojen yhteistä suurta vaalikeskustelua keskiviikkona 8.2. Linnanmaan kampukselle L2:een kello 16.
Vaalikeskustelu lähetetään suorana Helsingin yliopistosta.

Olemme kutsuneet L2:een paikalle Oulun vaalipiirin eduskuntavaaliehdokkaita. Yhteisen vaalikeskustelun jälkeen opiskelijoilla ja henkilökunnalla on tilaisuus kysyä ja keskustella ehdokkaiden kanssa sekä kommentoida isoa vaalikeskustelua.

Tilaisuuteen ovat tervetulleita myös kaikki ehdokkaat, jotka ovat opiskelijoitamme tai kuuluvat henkilökuntaamme.

Tilaisuuden juontavat OYYn puheenjohtaja Suvi-Anna Salminen ja varapuheenjohtaja Katri Holmi.

Yliopistojen yhteinen vaalikeskustelu pidetään klo 16-17.30. Keskusteluun osallistuvat Anders Adlercreutz (RKP), Li Andersson (VAS), Sari Essayah (KD), Petri Honkonen (KESK), Antti Lindtman (SDP), Maria Ohisalo (VIHR), Sakari Puisto (PS) ja Paula Risikko (KOK).

Poliittisia päättäjiä puheenvuoroillaan keskustelussa haastavat näyttelijä, professori Elina Knihtilä, taloustieteilijä Sixten Korkman sekä SYL:n hallituksen puheenjohtaja Lotta Leinonen.

Lämpimästi tervetuloa!

Katso vaalikeskustelu-tapahtuma.