Yrittäjyyden sivuaineen kurssitarjonta uudistui – ilmoittautuminen käynnissä

Oulun yliopiston kauppakorkeakoulun kaikille avoin yrittäjyyden sivuaine on uudistunut lukuvuodelle 2021-2022. Työelämään valmentava sivuaine käynnistyy 8.9.2021 täysin uudella kurssilla. Ilmoittautuminen kurssille on parhaillaan käynnissä.

Yrittäjyyden sivuaine tarjoaa ensimmäisessä periodissa täysin uuden kurssin 724817P Grasping and Developing Business Opportunities. Kurssi tarjoaa kattavan läpileikkauksen liiketoiminnasta ja innostavia esimerkkejä yrittäjyydestä. Mukaan mahtuu 40 ensimmäistä ilmoittautunutta. Kurssi järjestetään hybridimuotoisena toteutuksena (verkko-opetus ja työpajat lähiopetuksena yliopistolla).

Yrittäjyyden sivuaineopinnot ovat avoimia kaikille Oulun yliopiston tutkinto-opiskelijoille. Voit suorittaa joko yksittäisiä kursseja tai koko 25 opintopisteen laajuisen sivuainekokonaisuuden.

Osa yrittäjyyden sivuainekokonaisuuden kursseista on tarjolla myös Eurooppa-yliopisto UNIC-verkoston kurssitarjottimella. Monitieteinen, yli 140 virtuaalikurssia kattava opintotarjotin on avoinna kaikille UNIC-yliopistoverkoston opiskelijoille, ja se on erinomainen tapa tutustua verkostossa mukana oleviin eurooppalaisiin yliopistoihin ja opiskelijoihin.

Lisätietoja UNIC-verkostosta

Yrittäjyyden sivuaine Pepissä