Yritysjuridiikan aineopintojakson 721631A Ympäristöoikeus, 10 op ilmoittautuminen nyt auki

Syksyllä 2023 ensimmäisessä periodissa tarjottavan yritysjuridiikan sivuaineen aineopintojaksolle 721631A Ympäristöoikeus, 10 op, voi ilmoittautua 1.10.2023 asti.

Opetus järjestetään nyt ensimmäisessä periodissa etäopetuksena, löydät toteutuksen yksityiskohdat opinto-oppaalta. Opintojaksolle ilmoittaudutaan tavalliseen tapaan joko Pepissä tai Tuudossa.

Opintojakso kuuluu yritysjuridiikan sivuaineopintokokonaisuuteen. Kauppatieteiden tutkinto-opiskelijat voivat valita Ympäristöoikeuden yritysjuridiikan perusopintoihin Sopimus- ja yhteisöoikeuden opintojakson tilalle. Halutessaan kauppatieteiden tutkinto-opiskelijat voivat suorittaa opintojakson myös ylimääräisenä opintona, jota ei sisällytetä tutkintoon.

Viimeksi päivitetty: 14.9.2023