Yrityksen toimintojen väliset konfliktit uusien tuotteiden lanseerauksessa elintarviketeollisuudessa

Väitöstilaisuuden tiedot

Väitöstilaisuuden päivämäärä ja aika

Väitöstilaisuuden paikka

Linnanmaa, Arina-sali (TA 105)

Väitöksen aihe

Yrityksen toimintojen väliset konfliktit uusien tuotteiden lanseerauksessa elintarviketeollisuudessa

Väittelijä

Master of Business Administration Abdul Kareem Mohamed Ashraf

Tiedekunta ja yksikkö

Oulun yliopiston tutkijakoulu, Oulun yliopiston kauppakorkeakoulu, markkinointi

Oppiaine

Markkinointi

Vastaväittäjä

Professori Olli Kuivalainen, Lappeenrannan teknillinen yliopisto

Kustos

Professori Pauliina Ulkuniemi, Oulun yliopisto

Lisää tapahtuma kalenteriin

Yrityksen toimintojen väliset konfliktit uusien tuotteiden lanseerauksessa elintarviketeollisuudessa

Miten toimintojen välinen monimuotoisuus vaikuttaa uusien tuotteiden lanseeraukseen? Miksi toimintojen väliset konfliktit vaikuttavat uusien tuotteiden lanseeraukseen elintarviketeollisuudessa?

Tutkimuksen empiirisessä osassa on toteutettu laadullinen tapaustutkimus. Tutkimustulokset osoittavat, että toimintojen välisiä konflikteja voidaan kategorisoida tehtävään ja suhteisiin liittyviin konflikteihin. Markkinointiresurssien rooli toimintojen välisissä konflikteissa näyttäytyi monimutkaisempana kuin olemassa oleva kirjallisuus antoi olettaa.
Viimeksi päivitetty: 10.12.2014