Nowadays, a major participation of women in society can be evidenced; however, these advancements have not occurred in the same proportion in all c

Sari Harmoinen
PhD
Tutkimusaiheet
- STEM
Tietokannat
Yhteiskunnalliset ja professionaaliset toimet
- KARVI arviointineuvoston vara pj.
- KARVI korkeakoulujaoston jäsen
- Yliopistopedagogiikka -lehden toimituskunnan jäsen
Valikoidut julkaisut
- Harmoinen, Sari (2015) Kriittisten toimintojen merkitys oppilaiden mallintaessa magnetismia. (Artikkeli tieteellisessä konferenssijulkaisussa). - Matematiikan ja luonnotieteiden opetuksen tutkimusseuran tutkimuspäivät 2014. Ei sarjaa/No series. Turku. 1-12. [Original]
- Pursiainen, Jouni; Muukkonen, Hanni; Rusanen, Jarmo; Harmoinen, Sari (2018) Lukion ainevalinnat ja tasa-arvo. Raportti on Oulun yliopiston kontribuutio Naisjärjestöjen keskusliiton ja Tasa-arvoasiain neuvottelukunnan ”Sata tasa-arvotekoa” –hankkeessa. - Ei sarjaa/No series. Oulu. [Original] [Self-archived]
- Kärnä, Pirkko; Vesterinen, Veli-Matti; Harmoinen, Sari; Aksela, Maija (2017) Miten suunnittelen fysiikan ja kemian oppitunnin? Kahden esimerkillisen opettajan puheentarkastelua : How to teach physics and chemistry? Lessons from teacher talk of two exemplary teachers. - LUMAT-B : international journal on math, science and technology education 2 (4), 16-29 . [Original] [Self-archived]
- Harmoinen, Sari (2015) Tieteellinen taidekokemus - checkpoint Leonardo : taidemuseo luonnontieteen oppimisympäristönä aineenopettajakoulutuksessa. - LUMAT 3 (6), 808-812 . [Original]
- Harmoinen, Sari (2016) Tieteellinen taidekokemus : museo luonnontieteiden oppimisympäristönä. (Artikkeli tieteellisessä konferenssijulkaisussa). - Matematiikan ja luonnontieteiden opetuksen tutkimusseuran tutkimuspäivät 2015. Silfverberg, Harry; Hästö, Peter. Ei sarjaa/No series, Matematiikan ja luonnontieteiden opetuksen tutkimusseura r.y.. 1-11. [Original]
- Kärnä, Pirkko; Harmoinen, Sari (2016) Uudistuva opettaja on tutkija, osa 1(2). - Dimensio 2, 67-69
- Kärnä, Pirkko; Harmoinen, Sari (2016) Uudistuva opettaja on tutkija, osa 2(2). - Dimensio (3), 56-61