Kasvavayritys.fi-sivustolta tietoa yritysten liiketoiminnan kehittämiseen

Kasvavayritys.fi-sivustolla olevien testien avulla saa konkreettista tietoa sekä vinkkejä yrityksen kehittämiseen ja kasvuun liittyvistä kehityskohteista. Testien teemoja ovat kasvukyvykkyys, digivalmiudet sekä kasvun hallinta. Testien käyttö on ilmaista.

Kasvavayritys.fi-sivustolla olevien testien avulla saat erinomaiset lähtökohdat ja vinkit siihen, mihin suuntaan yritystä kannattaa kehittää. Tekemällä kasvukyvykkyystestin tiedät varmuudella, kuinka valmis yrityksesi on ottamaan seuraavan suuren askeleen. Digivalmiustesti on suunnattu erityisesti niille yrityksille, jotka haluavat ottaa entistä vahvemmin haltuun digitaalisen teknologian sekä sen mukanaan tuomat liiketoimintamahdollisuudet. Yrityksen kasvaessa liiketoiminta monimutkaistuu, joten se tuo väistämättä eteen haasteita ja kasvukipuja. Näitä osa-alueita täytyy kuitenkin hallita pystyäkseen säilyttämään yrityksen elinvoimaisuus ja kasvu. Kasvunhallinnan testi arvioi yrityksesi kasvun nykytilaa, sitä vastaavia kehityskohteita ja antaa käytännön vinkkejä kasvunhallinnan tueksi.

Tutustu Kasvava yritys -sivustoon: https://kasvavayritys.fi

Olipa siis mielessä yrityksen kasvukyvykkyyden testaaminen, digivalmiuksien arviointi tai yrityksen hallittu kasvu, löytyy sivustolta testi kaikkiin tilanteisiin.

Testit on tuottanut Oulun yliopiston Kerttu Saalasti Instituutin Mikroyrittäjyyskeskus MicroENTRE® osana EAKR-rahoitteista SoloENTRE ja Yrittävä kulttuuri -hanketta. Hankkeen toteutuksessa oli mukana Raahen Seudun Kehitys, NIHAK, VTT, Pohjois-Pohjanmaan Liitto, Haapaveden-Siikalatvan Seutu, Naturpolis, Ylivieskan kehityspalvelut, Utajärven kunta ja Suomen Yrittäjät.

Kai Hänninen
kai.hanninen@oulu.fi

Kirjoitus on julkaistu ensimmäisen kerran Oulun yliopiston mikroyrittäjyyskeskus MicroENTRE®:n blogissa 11/2021.